Upphandling

Bild: Liten kundvagn som står på en bärbar dator

Höglandsförbundet upphandlar varor och tjänster till förbundets, och ibland även medlemskommunernas, verksamheter. Aktuella upphandlingar annonseras och du som leverantör kan lämna anbud.

Aktuella upphandlingar

Aktuella upphandlingar annonserade i nationell databas Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Senaste nytt

Nytt upphandlingssystem från april 2024

Från och med den våren 2024 kommer höglandet (Höglandsförbundet, kommunerna Aneby, Eksjö, Nässjö, Sävsjö och Vetlanda med kommunala bolag) nyttja tjänsten eSource från Clira AB för all hantering av upphandlingar och avtal. Befintliga upphandlingssystem e-Avrop och TendSign kommer parallellt fasas ut. Till sommaren 2024 beräknas en full övergång ha skett.

Webinarie för leverantörer

eSource bjuder in till webinare för leverantörer. Webinariet syftar till att visa hur du som leverantör kan hitta och besvara upphandlingar från höglandet.

Via länkarna nedan kan du anmäla dig för att delta vid ett webinarie:

För anmälan till den 23 april kl. 15.30-16.00 - klicka på denna länk Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

För anmälan till den 24 april kl. 15.30-16.00 - klicka på denna länk Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Kontakt:

Matimm Larsson, upphandlingsansvarig
Tfn. 0381-67 95 06
E-post: upphandling@hoglandet.se

Skriv ut
Senast uppdaterad: 26 mars 2024
Sidan publicerad av: Ulrika Petersson