Systemförvaltning Combine
Vi finns här för att stötta våra användare i medlemskommunerna och för att driva utveckling av våra system framåt.
En systemförvaltare arbetar med den långsiktiga administrationen och driften av ett IT-system. Vi ser till att systemet hela tiden utvecklas så att det stöder verksamheten, att det är säkert och att de som använder det vet hur de ska göra.
Här finns även avgiftshandläggare som handlägger Aneby, Eksjö och Nässjö kommuners avgifter som är kopplade till Combine, till exempel hyror för särskilt boende, hemtjänst och hemsjukvårdsavgifter. Avgiftshandläggarna är bryggan mellan Combine och vårt Ekonomiservicekontor.
Styrkan med att arbeta med detta tillsammans i samverkan gör att vi har kontakt med alla kommunerna. Vi behöver oftast inte uppfinna hjulet igen utan vi kan plocka godbitarna från de som redan kommit på en bra idé och hjälpa till att sprida den kunskapen vidare.
Det är ett roligt jobb med mycket frihet att planera sitt arbete och du har förmånen att få jobba i team med kollegor som har samma intresse för systemet och som har mycket kunskap som vi gärna delar med oss av!
Höglandsförbundet är en bra arbetsgivare med bra förmåner och som lyssnar på sina medarbetare. Och framför allt - vi har väldigt roligt på jobbet!
Detta är en rubrik
- Senast uppdaterad:
- 7 november 2024
- Sidan publicerad av:
- Ulrika Petersson